Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog

Promocje
Lampa wisząca BLYGER Watt & Veke
Lampa wisząca BLYGER Watt & Veke
529,00 zł 499,00 zł
szt.
Lampa na biurko Zagreb czarny / mosiądz Watt&Veke
Lampa na biurko Zagreb czarny / mosiądz Watt&Veke
779,00 zł 699,00 zł
szt.
Kinkiet Alfred Watt & Veke
Kinkiet Alfred Watt & Veke
629,00 zł 579,00 zł
szt.
Kinkiet Nilen Watt & Veke
Kinkiet Nilen Watt & Veke
999,00 zł 949,00 zł
Klosz Osaka copper Watt & Veke
Klosz Osaka copper Watt & Veke
235,00 zł 149,00 zł
szt.
Lampa Osaka copper Watt & Veke
Lampa Osaka copper Watt & Veke
1 299,00 zł 1 149,00 zł
szt.
Podstawa lampy Linda  Watt & Veke - różen kolory
Podstawa lampy Linda Watt & Veke - różen kolory
279,00 zł 229,00 zł
Podstawa lampy Como large brass Watt & Veke
Podstawa lampy Como large brass Watt & Veke
949,00 zł 699,00 zł
szt.
Tabriz lampa  podłogowa  / stołowa Watt & Veke
Tabriz lampa podłogowa / stołowa Watt & Veke
999,00 zł 899,00 zł
szt.
Lampa podłogowa Veronika Watt & Veke
Lampa podłogowa Veronika Watt & Veke
1 849,00 zł 1 599,00 zł
szt.
Lampa na biurko Zagreb czarny / różowe złoto Watt&Veke
Lampa na biurko Zagreb czarny / różowe złoto Watt&Veke
779,00 zł 699,00 zł
szt.
Podstawa do lampy Tango Watt & Veke
Podstawa do lampy Tango Watt & Veke
449,00 zł 299,00 zł
szt.
Bezpieczne zakupy SL
  • Bezpieczne zakupy 
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy 
  • (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Koszt dostawy

W zależności od ilości, rozmiarów i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską K-ex. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Odbiór osobisty ­to najtańszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Scandinavian Living, ul.Wiertnicza 155, 02-952 Warszawa. Godziny pracy sklepu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

 

Czas dostarczenia

Firma kurierska

- produkty o masie do 10kg (wymiary do40cmx40cmx40cm) - koszt 20 zł

- meble i inne produkty wielkogabarytowe koszt przesyłki każdorazowo uzgadniane z klientem (staramy się wybrać najdogodniejsze warunki dostawy)- koszt w zależności od wagi i wielkości od 80 - 360pln

 

 

2-3 dni robocze

Odbiór osobisty

0 zł   -

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze np: meble.

Uwagi dotyczące przesyłek paletowych!!!

W przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego). Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do budynku. Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży w gestii odbiorcy. Jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu.

Gdy kurier dostarczy przesyłkę proszę sprawdzić od razu stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczające. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i zapłacić za przesyłkę (w przypadku wysyłki za pobraniem). W przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń, proszę rozpakować przesyłkę i sprawdzić zawartość. Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki proszę sporządzić na miejscu, w obecności kierowcy, protokół szkody, który wraz z przesyłką proszę oddać kierowcy.

Zamówiony towar dostarczamy własnym transportem oraz korzystamy z usług firm kurierskich i transportowych.

Bezpieczna Dostawa!

Oferujemy Państwu możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA PROSZĘ SPRAWDZIĆ KONIECZNIE!:

Opakowanie zewnętrzne i ilość paczek. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres info@scandinavianliving.pl

W takiej sytuacji można też odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Klienta informacji postaramy się wysłać do niego towar ponownie lub zwracamy wpłacona kwotę pieniężną.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne a po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody również najlepiej w obecności kuriera. Jednocześnie w takiej sytuacji również prosimy o napisanie do nas maila wraz z kopią formularza i zdjęciem na adres: info@scandinavianliving.pl

Należy pamiętać, że:

Podstawą do Bezpiecznej Dostawy jest formularz reklamacji wypełniony przez Klienta w obecności kuriera, który go dostarczył. Jeżeli Klient nie zdąży tego zrobić w chwili odbioru dostawy to w następnym dniu roboczym musimy raz jeszcze zamówić do Państwa kuriera. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od chwili odbioru przesyłki na adres:info@scandinavianliving.pl

Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl